
ELESKO
Zadanie
Firma prinášala informácie o svojich vínach na webovej stránke, ktorá nebola plne responzívna a zahŕňala i informácie o ostatných oblastiach, ktorým sa skupina venuje tak, že stránka podávala informácie neprehľadne. Dizajnom už tiež nevystihovala dobu. Prioritou bolo dať do popredia predaj vína a nápojov z hrozna. Z tohto dôvodu bola navrhnutá zmena usporiadania prezentácie vinárstva v online, ale i mimo neho. Nová webová stránka vinárstva mala obsahovať eshop v dvoch jazykových mutáciách
Realizácia
Nový web spoločnosti je navrhnutý v modernom dizajne. Stránka síce obsahuje informácie o ďalších aktivitách spoločnosti, ale nie v hlavnej úlohe. V prvom rade ide o prezentáciu vinárstva, jeho portfólia vín z vlastnej produkcie a tiež služieb, ktoré vinárstvo ponúka. Klient sa vďaka dvom spôsobom filtrácie veľmi ľahko zorientuje vo vínach a nealkoholických nápojoch (www.elesko.sk)
Newslettre a online marketing
Po spustení webovej stránky a eshopu sme navrhli zmeniť spôsob email marketingu. Spoločnosť začala distribuovať newsletter postavený na službe APSIS. Systém je prepracovaný do detailu a umožňuje vytvárať prehľadné emaily a tiež obsahuje množstvo služieb a analýz, na základe ktorých je možná ďalšia kvalitná práca s databázami.
Web vinárstva je pravidelne aktualizovaný. Obsah je dopĺňaný aj na partnerských webových stránkach a stránkach médií, či spolupracujúcich organizácii. Vďaka starostlivému nastaveniu SEO v kombinácii s PR, sociálnymi sieťami a backlink stratégiou sa ELESKO zobrazuje na prvých stránkach v google. Všetko bez adwords a inej online platenej reklamy.

Ukážky



