Na jeseň v roku 2016 sa otvárala unikátna výstava, ktorá mala trvalú expozíciu v ELESKO. Prinášala na jednom mieste diela dvoch Warholovcov. Andyho a Jamesa. Bolo by bývalo hriechom, neskúsiť ponúknuť médiám materiál, ktorým mali možnosť spestriť svoje vysielanie. O to viac, že James Warhola výstavu osobne otváral a pobudol na Slovensku viac ako týždeň.
Večne usmiaty, dobre naladený a tvorivý. Neskutočne skromný. Takto si budem pamätať naše stretnutia. Mať možnosť týždeň doprevádzať na potulkách Bratislavou takéhoto človeka, bolo úžasné! Martina Valachová
- Slovenka
- zenskyweb.sk
- Videopozvánka na výstavu James Warhola
- Šarm
- TA3
- WebnovinyOtvorenie výstavy UNCLE ANDY
- Jedinečná výstava UNCLE ANDY
- Unikátna výstava obrazov Andyho Warhola a Jamesa Warholu …
- Zoya Museum Modra – Múzeá a galérie – Zoznam zaujímavostí – Visit …
- Potomok slávneho umelca na Slovensku: Čo prezradil …
- zoyamuseum.sk
Ak máte dobrý „matroš“, máte v oblasti PR vyhrané. Naozaj. Tak ako každá firma potrebuje disponovať kvalitným obsahom pre svojich klientov, rovnako tak je dôležitá i komunikácia smerom k médiám. Potrebujú obsah, pestrosť a unikátnosť. Potrebujú zvyšovať, alebo udržiavať sledovanosť. Na „konci dňa“ totiž dobrá sledovanosť tvorí opodstatnenie k predaju reklamného priestoru.
Na základe kvalitnej tlačovej správy sme zabezpečili prítomnosť novinárov na otvorení výstavy. Mnohí z nich spracovali články, alebo reportáže a privítali možnosť vyspovedať aj Jamesa. Redakcie, ktoré sa neboli z personálnych dôvodov schopné otvorenia výstavy zúčastniť, dostali kompletný materiál i s fotografiami. James Warhola bol prítomný v Teleráne, ďalej sa stal špeciálnym hosťom relácie Milujem Slovensko, patrilo mu niekoľko reportáží v rámci spravodajstva a relácie Showbiz na TA3. O otvorenie výstavy som požiadala moderátorku Bibianu Ondrejkovú, ktorá je nielen skvelá moderátorka, ale i píše. V online sme zabezpečili distribúciu tlačovej správy a fotomateriálu cez agentúru Sita. Správy o výstave sa dostali k širokej verejnosti. Informácie a reportáže vyšli v týždenníku Slovenka, Mesačníku Ema, v magazíne LAV, vo FORBES, v mesačníku Gastro, v týždenníku Život a v ďalších tituloch. V rádiách Viva, Best FM, Rádio Slovensko odzneli rozhovory a pozvánky na výstavu v dvoch vlnách. Dovedna sme dosiahli zásah viac ako milióna ľudí. V prvom rade išlo o odprezentovanie unikátnej výstavy. V druhom rade sa však vďaka PR „zviezla“ i propagácia značky ELESKO, nakoľko výstava sa konala v areáli ELESKO wine park v Modre. Pri veľmi nízkych nákladoch sa podarilo spropagovať obe značky v elegantnom spojení WARHOL+ELESKO.